PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
Prodávající je Mgr. Michaela Píšová, Severní 229, 289 31, Bobnice, IČ: 02642689
Ceny za dopravu – dle aktuálního ceníku České Pošty
Objednávka / prodávající se zavazuje
Vyřízení objednávky
– co nejdříve – nejpozději však do 14 dnů od přijetí závazné objednávky nebo dle dohody /např. zakázková tvorba/
Odmítnutí objednávky
– nedošlo k platbě / nedošlo opakovaně k převzetí zboží
Vrácení zboží
V souladu se zákonem č. 367/2000 prodejce vrátí nakupujícímu částku zaplacenou za vrácené zboží poštovní poukázkou na původně udanou dodací adresu, bankovním převodem na účet kupujícího, nebo jiným způsobem na kterém se obě strany dohodnou ve lhůtě do čtrnácti pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodávajícího. Prodávající nevrací částky za poplatky související s odesláním zboží.
Ochrana osobních údajů
Správcem osobních údajů podle Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) je Správce.
Vaše osobní údaje zpracovávám z důvodu vyřízení Vašich objednávek a řešení reklamací.
Zpracovávám vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, e-mail, telefonní číslo, číslo bankovního účtu, objednané zboží a jeho cenu.
Právním důvodem tohoto zpracování je plnění smlouvy. Uvedené osobní údaje za tímto účelem zpracovávám po dobu trvání záruční doby.
Ochrana vašich osobních údajů odpovídá požadavkům Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR)
Abych vás mohla informovat o aktuálních nabídkách a slevách, zpracovávám vaše jméno a příjmení a e-mailovou adresu. Právním důvodem tohoto zpracování je váš souhlas, který poskytujete a který můžete kdykoli odvolat.
Vaše osobní údaje poskytuji jen institucím k tomu zmocněným zákonem, nikomu jinému Vaše osobní údaje bez vašeho výslovného souhlasu neposkytuji. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat.
Při zpracování Vašich osobních údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.
Nejmenovala jsem pověřence pro ochranu osobních údajů, nepověřili jsme zpracováním Vašich osobních údajů žádného zpracovatele ani neurčili zástupce pro plnění povinností ve smyslu GDPR.
Nemám v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným osobám.
Kdykoliv máte právo odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo požadovat ode mne jako Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, máte právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, máte-li za to, že při zpracování vašich osobních údajů postupuji v rozporu s GDPR.
PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
Převzetí objednaného zboží / kupující
– odebrat závazně objednané a zaslané zboží
– zaplatit celkovou částku za objednané zboží / i dopravné /
– platba celkové ceny předem na bankovní účet / do 14 dnů od vystavení objednávky /
nebo na dobírku / v případě nedodržení platby nebo opakovaného nepřebrání zboží – možnost zrušit objednávku /
Stornování odeslané objednávky
– stornování odeslané objednávky – po předchozí dohodě, nejpozději do 24 hod.
Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu
Dle zákona č. 367/2000 má nakupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží. Nakupující má tímto nárok na vrácení částky zaplacené za toto zboží (kromě částky za poštovné, balné, dobírku apod.) za splnění následujících podmínek:
a) vrácené zboží musí být v neporušeném, bezvadném stavu. Pokud je zboží prodáváno v originálním obalu (fólii) musí být vráceno nerozbalené v tomto obalu. Prodávající si vyhrazuje právo na posouzení a odmítnutí vrácení zboží v případě, že zboží jeví známky poškození nebo opakovaného používání
b) nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
– k vrácenému zboží je třeba přiložit kopii složenky nebo faktury
– s vrácením platby můžeme počkat do té doby, než vrácené zboží obdržím
– zboží je nutno vzhledem k jeho povaze vrátit nepoužité a nepoškozené, v původním stavu a balení
Vymazání údajů o zákazníkovi z databáze:
Nakupující má právo požádat o vymazání svých osobních údajů z databáze zákazníků obchodu atelierflostela.cz, za předpokladu, že dosud neučinil na tomto obchodě žádnou objednávku. Žádost musí být podána písemně a doručena na adresu prodávajícího.
Záruka a reklamace
– přebíráte-li zásilku od dopravce, vždy si zkontrolujte, zda obal či zásilka nejeví známky poškození
– pokud se vám bude zdát zásilka na první pohled poškozená, okamžitě to reklamujte u řidiče a sepište s ním protokol
Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet převzetím věci kupujícím
– záruka se vztahuje na vady omezující řádné použití zboží – povaha zboží
– při reklamaci je nutné uvést důvod reklamace (popis závady)
– reklamované zboží zašlete prodejci po předchozí telefonické dohodě/elektronicky včetně dokladu vystaveného prodávajícím
– dopravu zboží zpět k prodejci hradí kupující
– zásilky neposílejte na dobírku /nebude přebrána/
– reklamované zboží zasílejte na adresu Severní 229, 289 31, Bobnice
– podat reklamaci na adresu pisova@atelierflostela.cz, do předmětu zprávy, prosíme, uveďte slovo „reklamace“ / telefonicky na +420 723 508 231/
– prodávající o reklamaci rozhodne nejpozději do tří týdnů od přijetí reklamovaného zboží a o výsledku reklamace vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak
– oprávněná reklamace – vrácení peněz za zboží, výměna, oprava, sleva atd. / nezbytně nutné náklady na doručení vám uhradíme /
– u neuznané reklamace hradí veškeré náklady spojené s transportem zboží zákazník